
Изисква се смелост да се вземе решение за промяна и да се направи първата крачка
CredoNobis може да ви помогне да приложите сложния процес на управление на промените и да се справите със съпротивлението на различни нива в организацията.
С нашите методи за обучение и управленски трансформационен подход ние ще подпомогнем вашите екипи и мениджъри успешно да преминат всекидневните бариери и да допринесат за следващия етап на развитие на вашия бизнес.
Промените може да са от различен вид и в различна сфера, но предизвикателствата от тези трансформации са почти винаги едни и същи. Няма значение дали се оптимизират работни процеси, внедряват се нови системи, сливат се бизнеси или бърз растеж на фирмата, предизвикателствата от промяната създават условия, при които вие и/или вашите служители може да се чувствате демотивирани, уморени и разочаровани.
Ако си мениджър, е трудно да внедриш всички нови работни процеси за кратко време. Трудно е да мотивираш служителите, които се съмняват в новите си роли и отговорности след преструктурирането. Предизвикателство е да накараш всички да видят целта на тези нови промени и да работят с ентусиазъм за трансформационния процес.
CredoNobis работи фокусирано върху успешното и стабилно управление на промените, реализирано чрез практични и целенасочени усилия. Използвайки нашите насоки, ние създаваме разбиране за целта на промяната в организацията. Нашият цялостен трансформационен подход е в основата на всички курсове, коучинг сесии или работни срещи, които провеждаме през всички етапи на промяната (анализи, иновации, планиране и внедряване).
Ние съчетаваме водещи теории, модели и инструменти в рамките на Управление на промяната (Теория U и ADKAR®), Управление на проекти (Agile методи) и коучинг техники. Чрез партньорство с управленския екип ние „картографираме” устойчивата визия и мисия на компанията и прилагаме дългосрочна стратегия за устойчиво развитие.
В сътрудничество с нас ще съумеете да оптимизирате вашите трансформационни процеси и организационната структура на компанията, така че целите да бъдат реализирани и вашите сътрудници и служители да се чувстват в сигурни ръце.
CredoNobis създава и прилага стратегии за управление, които имат дългосрочен фокус върху развитието на бизнеса на организацията. Чрез нашето сътрудничество се откриват силните страни на компанията, на индивидуалния мениджър и на отделния служител. Резултатите от оценката на проблемите и предизвикателствата, рисковите анализи и бъдещите проектни планове ще формират основата за по-нататъшното създаване на стратегия и процеса на развитие на компанията.